ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Funcionamiento psicológico adaptativo y burnout en docentes: implicaciones sobre los procesos instruccionales/Adaptive psychological functioning and burnout in teachers: Implications on instructional processes
Vir:

Psychology, Society, and Education [2171-2085] Freire, Carlos l. 2023, letn. 15, št. 1, stran 1

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo


service type icon, opens target in new window
 
 

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Odprti / prosti dostop ali arhiv.
(Opozorilo: pri nekaterih revijah so lahko dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Odprti / prosti dostop ali arhiv.
(Opozorilo: informacija o dostopnosti je zgolj informativna, pri nekaterih revijah so lahko dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Odprti / prosti dostop
(Opozorilo: pri nekaterih revijah so dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).

Zaloga po knjižnicah


service type icon, opens target in new window


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Politika piškotkov
CrossRef Omogočeno