ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Parents with Teachers Re-Authoring the Home-School Interface: A Critical Participatory Action Research Study
Vir:

Canadian Journal of Action Research [1925-7147] Kozak, Donna l. 2023, letn. 23, št. 1, stran 68 -92

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo


service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Odprti / prosti dostop ali arhiv.
(Opozorilo: pri nekaterih revijah so lahko dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Odprti / prosti dostop
(Opozorilo: pri nekaterih revijah so dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Prost dostop do celotnega besedila preko servisa Unpaywall.

Celotno besedilo


service type icon, opens target in new window

Zaloga po knjižnicah


service type icon, opens target in new window


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Politika piškotkov
CrossRef Omogočeno