ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Questioning the effectiveness of procedural repetition: the case of Spanish EFL primary school learners L2 behavior in college language learners
Vir:

Porta Linguarum [1697-7467] Lázaro Ibarrola, Amparo l. 2019, št. 31, stran 7 -20

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo


service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Odprti / prosti dostop ali arhiv.
(Opozorilo: pri nekaterih revijah so lahko dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Odprti / prosti dostop ali arhiv.
(Opozorilo: informacija o dostopnosti je zgolj informativna, pri nekaterih revijah so lahko dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Odprti / prosti dostop
(Opozorilo: pri nekaterih revijah so dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).

Zaloga po knjižnicah


service type icon, opens target in new window

Dodatne storitve

Informacija o objavi



service type icon, opens target in new window
  Opomba: Dostop do servisa v okviru konzorcija WoS zagotavlja Institut informacijskih znanosti (IZUM). V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov podpora@izum.si.
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov članic konzorcija WoS.


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Politika piškotkov
CrossRef Omogočeno