ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Social and Emotional Development of Gifted Students: Introducing the School-Based Psychosocial Curriculum Model
Vir:

Gifted Child Today [1076-2175] Cross, Tracy l. 2017, letn. 40, št. 3, stran 178 -182

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostopno iz prostorov UL, CTK in NUK. Oddaljen dostop za študente in zaposlene UL ter vse člane knjižnic UL, CTK in NUK.
Če se nahajate izven UL, po kliku na povezavo vpišite geslo za oddaljeni dostop.


service type icon, opens target in new window
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija SAGE zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Dostopno iz prostorov UL, CTK in NUK. Oddaljen dostop za študente, diplomante in zaposlene UL, ki so člani knjižnic UL, CTK in NUK.
Če se nahajate izven UL, po kliku na povezavo vpišite geslo za oddaljeni dostop.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostopno iz prostorov Fakultete za družbene vede UL. Oddaljen dostop za študente in zaposlene FDV.
Če se nahajate izven UL, po kliku na povezavo vpišite geslo za oddaljeni dostop.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Prost dostop do celotnega besedila preko servisa Unpaywall.

Zaloga po knjižnicah


service type icon, opens target in new window

Dodatne storitve

Celotno besedilo


service type icon, opens target in new window

Kazalo vsebine



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostopno iz prostorov UL, CTK in NUK. Oddaljen dostop za študente in zaposlene UL ter vse člane knjižnic UL, CTK in NUK.
Če se nahajate izven UL, po kliku na povezavo vpišite geslo za oddaljeni dostop.


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Politika piškotkov
CrossRef Omogočeno