ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: A thematic analysis of higher education students’ perceptions of online learning in Hong Kong under COVID-19: Challenges, strategies and support
Vir:

Education and Information Technologies [1360-2357] Yeung, Matthew W. L. l. 2022, letn. 27, št. 1, str. 181 -208

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru Konzorcijev CTK zagotavlja Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani. V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov konzorciji@ctk.uni-lj.si.
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru Konzorcijev CTK zagotavlja Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani. V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov konzorciji@ctk.uni-lj.si.
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.

Celotno besedilo


service type icon, opens target in new window


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Piškotki
CrossRef Omogočeno