ExLibris header image

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Implementing a new science National Curriculum for England: how trainee teachers see theHow Science Worksstrand in schools
Vir:

The Curriculum Journal [0958-5176] Toplis, Rob l. 2010, letn. 21, št. 1, str. 65 -76

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija EBSCOHost zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija EBSCOHost zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.

Več možnosti

Kazalo vsebine



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija EBSCOHost zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija EBSCOHost zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Piškotki
CrossRef Omogočeno