ExLibris header image

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Preservice Primary Teachers’ Perceptions of STEM-Based Teaching in Natural Sciences and Technology Classrooms
Vir:

Canadian Journal of Science, Mathematics and Technology Education [1492-6156] Mafugu, Tafirenyika l. 2022, letn. 22, št. 4, str. 898 -914

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru Konzorcijev CTK zagotavlja Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani. V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov konzorciji@ctk.uni-lj.si.
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru Konzorcijev CTK zagotavlja Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani. V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov konzorciji@ctk.uni-lj.si.
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.

Več možnosti

Kazalo vsebine



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija EBSCOHost zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija EBSCOHost zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.

service type icon, opens target in new window
 
 
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Piškotki
CrossRef Omogočeno