ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: The gamification of trust: the case of China’s “social credit”
Vir:

Marketing Intelligence & Planning [0263-4503] Ramadan, Zahy l. 2018, letn. 36, št. 1, str. 93 -107

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija Emerald zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija Emerald zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.

Celotno besedilo za ostale izdaje

Delno prevzeto od: Journal of marketing practice: applied marketing science [1355-2538]


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija Emerald zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija Emerald zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.

Celotno besedilo


service type icon, opens target in new window

Več možnosti

Informacija o objavi



service type icon, opens target in new window
  Opomba: Dostop do servisa v okviru konzorcija WoS zagotavlja Institut informacijskih znanosti (IZUM). V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov podpora@izum.si.
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov članic konzorcija WoS.


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Piškotki
CrossRef Omogočeno