ExLibris header image

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: The integration of indigenous knowledge in school: a systematic review
Vir:

Compare-a Journal of Comparative and International Education [0305-7925] da Silva, Cláudio l. 2023, letn. ahead-of-print, št. ahead-of-print, str. 1 -19

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

Basic services

Celotno besedilo



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop v okviru konzorcija COSEC Taylor and Francis Online zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop v okviru konzorcija COSEC Taylor and Francis Online zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.

Več možnosti

Kazalo vsebine



service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija EBSCOHost zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Oddaljen dostop za študente in zaposlene Univerze na Primorskem.


service type icon, opens target in new window
 
 
  Opomba: Dostop do revije v okviru konzorcija EBSCOHost zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov Univerze na Primorskem.

Informacija o objavi



service type icon, opens target in new window
  Opomba: Dostop do servisa v okviru konzorcija WoS zagotavlja Institut informacijskih znanosti (IZUM). V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov podpora@izum.si.
  Dostopnost: Dostop je mogoč iz prostorov članic konzorcija WoS.


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Piškotki
CrossRef Omogočeno