ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Case Study: Value-Added Benefit of Distance-Based Instructional Coaching on Science Teachers’ Inquiry Instruction in Rural Schools
Vir:

Journal of Science Teacher Education [1046-560X] Lee, Soon l. 2018, letn. 29, št. 3, str. 179 -199

List of services to meet your request

Contains list of services for current record

  Dostop je mogoč iz prostorov institucij slovenskega konzorcija JSTOR (UL, UM, CTK, NUK, UNG, UP in NIB ).


  Dostop v okviru konzorcija JSTOR zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Dostop je mogoč iz prostorov Narodnega muzeja Slovenije.


  Dostop do revije v okviru Konzorcijev CTK zagotavlja Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani. V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov konzorciji@ctk.uni-lj.si.
  Dostop je mogoč iz prostorov Univerze v Novi Gorici.


  Dostop v okviru konzorcija COSEC Taylor and Francis Online zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopno iz prostorov UPUK, BFBNIB, SAZU in PILJ.


  Dostop v okviru konzorcija COSEC Taylor and Francis Online zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopno iz prostorov UL, CTK, NIB in NUK. Oddaljen dostop za študente in zaposlene UL, CTK, NIB in NUK, ki so člani knjižnic teh inštitucij.
Če se nahajate izven svoje inštitucije, po kliku na povezavo vpišite geslo za odd. dostop.


  Dostop v okviru konzorcija COSEC Taylor and Francis Online zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostop je mogoč iz prostorov Univerze v Mariboru in z oddaljenim dostopom za študente in zaposlene na Univerzi v Mariboru.




  Dostop v okviru konzorcija Scopus zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Oddaljen dostop za člane knjižnice Fakultete za informacijske študije v Novem mestu.



 
 
 

 
 
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Omogočeno