Jezik:
Slovenski
English
SFX by Ex Libris Inc.
Contains information about title and source of a journal
Naslov:
Collaborative Approach for Teaching Information Literacy in an Introductory Plant Science Course1
Vir:
NACTA Journal [0149-4910] Borrelli, Steve l. 2010, letn. 54, št. 2, str. 30
List of services to meet your request
Contains list of services for current record
Celotno besedilo dostopno v
JSTOR Archival Journals and Primary Sources Collection
Sporočite napako
Hvala za sporočilo o napaki.
Dostop je mogoč iz prostorov institucij slovenskega konzorcija JSTOR (UL, UM, CTK, NUK, UNG, UP in NIB ).
Celotno besedilo dostopno v
ProQuest Central
Sporočite napako
Hvala za sporočilo o napaki.
Testni dostop do 10. decembra 2018
Celotno besedilo dostopno v
Technology Collection
Sporočite napako
Hvala za sporočilo o napaki.
Dostopno iz prostorov UL, CTK, NIB in NUK.
Preverjanje zaloge po knjižnicah
COBISS+
Poiščite druge članke avtorja v
Web of Science
avtor:
Borrelli, Steve
Cerny Koenig, Teresa
Pearson Mims, Caroline H
Williams, Kathleen
priimek
kratice
Dostop do servisa v okviru konzorcija WoS zagotavlja Institut informacijskih znanosti (IZUM). V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov
podpora@izum.si
.
Dostop je mogoč za članice konzorcija
WoS
.
Upravljanje z zapisi v
RefWorks Direct Export Tool
Poiščite sorodne informacije v
Google Scholar
Article Title
Author Name
Journal Title
Other Search
Iskalni pojmi:
Poiščite sorodne informacije v
Web Search Engine
Excite
Google
HotBot
Ixquick
ZOO
Ask
Yahoo!
Bing
Naver
Iskalni pojmi:
© 2024 SFX by Ex Libris Inc. |
Cookie Policy
CrossRef
Omogočeno