ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Data from an intervention study point to a promising procedure for teaching discriminated use of a speech-generating device to children with autism spectrum disorder1
Vir:

Evidence-Based Communication Assessment & Intervention [1748-9539] Carnett, Amarie l. 2017, letn. 11, št. 3-4, str. 141 -145

List of services to meet your request

Contains list of services for current record


  Dostop v okviru konzorcija COSEC Taylor and Francis Online zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopno iz prostorov Univerze na Primorskem in Instituta Jožef Stefan.


  Dostop v okviru konzorcija COSEC Taylor and Francis Online zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostopno iz prostorov UL, CTK, NIB in NUK. Oddaljen dostop za študente in zaposlene UL, CTK, NIB in NUK, ki so člani knjižnic teh inštitucij.
Če se nahajate izven svoje inštitucije, po kliku na povezavo vpišite geslo za odd. dostop.


  Dostop v okviru konzorcija COSEC Taylor and Francis Online zagotavlja Narodna in univerzitetna knjižnica (NUK).
  Dostop je mogoč iz prostorov Univerze v Mariboru in z oddaljenim dostopom za študente in zaposlene na Univerzi v Mariboru.

  Dostopno iz prostorov UL, CTK in NUK. Oddaljen dostop za študente in zaposlene UL ter vse člane knjižnic UL, CTK in NUK.
Če se nahajate izven UL, po kliku na povezavo vpišite geslo za oddaljeni dostop.




  Dostop v okviru konzorcija Scopus zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Oddaljen dostop za člane knjižnice Fakultete za informacijske študije v Novem mestu.

  Dostopno iz prostorov UL, CTK in NUK. Oddaljen dostop za študente in zaposlene UL ter vse člane knjižnic UL, CTK in NUK.
Če se nahajate izven UL, po kliku na povezavo vpišite geslo za oddaljeni dostop.



 
 
 

 
 
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Omogočeno