ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: L'efficacité d'une intervention orthopédagogique sur le transfert des apprentissages en lecture : étude de trois cas d'élèves en difficulté
Vir:

Canadian Journal of Education [0380-2361] Côté, Marie-France l. 2013, letn. 36, št. 3, str. 72

List of services to meet your request

Contains list of services for current record




  Odprti / prosti dostop ali arhiv.
(Opozorilo: informacija o dostopnosti je zgolj informativna, pri nekaterih revijah so lahko dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).

  Dostop je mogoč iz prostorov institucij slovenskega konzorcija JSTOR (UL, UM, CTK, NUK, UNG, UP in NIB ).


  Dostop v okviru konzorcija JSTOR zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Dostop je mogoč iz prostorov institucij slovenskega konzorcija JSTOR (NMLJ in SAZU).


  Testni dostop do 10. decembra 2018

  Odprti / prosti dostop
(Opozorilo: pri nekaterih revijah so dostopna le celotna besedila posameznih člankov ali posameznih številk določenega letnika).



  Dostop v okviru konzorcija Scopus zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Oddaljen dostop za člane knjižnice Fakultete za informacijske študije v Novem mestu.


 
 
 

 
 
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Omogočeno