ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Does Positive Thinking Predict Positive Learning Behaviors in Preschoolers? / Može li se pomoću pozitivnoga razmišljanja predvidjeti pozitivno ponašanje pri učenju kod djece predškolske dobi?
Vir:

Croatian Journal of Education - Hrvatski Casopis Za Odgoj I Obrazovanje [1848-5189] Gür, Çağla letn. 25, št. 1, str. 67

List of services to meet your request

Contains list of services for current record


  Dostopno iz prostorov UL, CTK in NUK. Oddaljen dostop za študente in zaposlene UL ter vse člane knjižnic UL, CTK in NUK.
Če se nahajate izven UL, po kliku na povezavo vpišite geslo za oddaljeni dostop.




  Dostop do servisa v okviru konzorcija WoS zagotavlja Institut informacijskih znanosti (IZUM). V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov podpora@izum.si.
  Dostop je mogoč iz prostorov članic konzorcija WoS.


 
 
 

 
 
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Omogočeno