ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: The Effects of Innovative Visual Design on Consumer Attitude
Vir:

Australasian marketing journal [1441-3582] Hong, JungHwa l. 2021, letn. 29, št. 1, str. 29 -40

List of services to meet your request

Contains list of services for current record


  Dostop v okviru konzorcija ScienceDirect zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Dostop iz prostorov institucij članic konzorcija Science Direct vsaj za eno izmed sledečih institucij: GEOZS, IJS, IMT, KI, KIS, UPKLJ, SBCE, SBJE, UKCMB, ZRC SAZU, ZRS KP.


  Dostop v okviru konzorcija ScienceDirect zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Dostop iz prostorov institucij članic konzorcija Science Direct vsaj za eno izmed sledečih institucij: GEOZS, IJS, IMT, KI, KIS, UPKLJ, SBCE, SBJE, UKCMB, ZRC SAZU, ZRS KP.




  Dostop v okviru konzorcija Scopus zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Oddaljen dostop za člane knjižnice Fakultete za informacijske študije v Novem mestu.



 
 
 

 
 
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Omogočeno