ExLibris header image
 

SFX by Ex Libris Inc.

Contains information about title and source of a journal
Naslov: Using Simultaneous Prompting within an Activity-Based Format to Teach Dressing Skills to Preschoolers with Developmental Delay
Vir:

Journal of Early Intervention [1053-8151] Collins, Belva l. 1998, letn. 21, št. 2, str. 132

List of services to meet your request

Contains list of services for current record



  Dostopno iz prostorov Filozofske fakultete in NUK. Oddaljen dostop za študente, diplomante in zaposlene FF in NUK.
Če se nahajate izven UL, po kliku na povezavo vpišite geslo za oddaljeni dostop.


  Dostop v okviru konzorcija Scopus zagotavlja Centralna tehniška knjižnica (CTK) UL.
  Oddaljen dostop za člane knjižnice Fakultete za informacijske študije v Novem mestu.


 
priimek kratice
 
  Dostop do servisa v okviru konzorcija WoS zagotavlja Institut informacijskih znanosti (IZUM). V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov podpora@izum.si.
  Dostop je mogoč za članice konzorcija WoS.


  Dostop do servisa v okviru konzorcija WoS zagotavlja Institut informacijskih znanosti (IZUM). V primeru težav pri dostopu se obrnite na e-poštni naslov podpora@izum.si.
  Dostop je mogoč iz prostorov članic konzorcija WoS.



 
 
 

 
 
 


© 2024 SFX by Ex Libris Inc. | Cookie Policy
CrossRef Omogočeno